REGULAMIN ELEKTRONICZNEJ PLATFORMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
§1 DEFINICJE
Klient – osoba fizyczna – pełnoletnia lub osoba prawna dokonująca zamówień w ramach elektronicznej platformy do składania zamówień.
Sprzedawca – Navigator Sp.z o.o. S.K. z siedzibą w Warszawie przy ul. Staniewickiej 5, NIP 5242840114, REGON 368336717, KRS 0000696170.
Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady korzystania z elektronicznej platformy do składania zamówień.
Towar – produkty prezentowane na elektronicznej platformie, który można nabyć w sklepie.
Zamówienie – oświadczenie woli klienta określające rodzaj i liczbę towaru, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy klientem a sprzedawcą.
Pełnomocnik – Atrans Andrzej Cichy ul.Szeligowska 34, 01-320 Warszawa, NIP 5221037079 firma której klient udzielił pełnomocnictwa do odbioru w jego imieniu
towaru ze sklepu.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Sklep – stacjonarny punkt sprzedaży znajdujący się w Warszawie przy ul. Staniewickiej 5,
w którym można składać zamówienia przy pomocy platformy elektronicznej.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1 Regulamin określa zasady korzystania z elektronicznej platformy.
2.2 Regulamin określa zasady dokonywania rejestracji.
2.3 Regulamin określa zasady składania zamówień.
2.4 Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży pomiędzy klientem i sprzedawcą.
2.5 Do prawidłowego funkcjonowania elektronicznej platformy do składania zamówień potrzebne jest:
2.6 Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Navigator Sp.z o.o.S.K. w Warszawie dokonuje sprzedaży wyłącznie na rzecz osób, które ukończyły 18 lat i ich zachowanie nie wskazuje iż są nietrzeźwe.
2.7 Klient nie może przekazywać osobą trzecim swojego loginu oraz hasła dostępowego do platformy.
2.8 Nie dokonujemy sprzedaży na kredyt bądź pod zastaw.
2.9 Umowa sprzedaży zwierana i realizowana jest wyłącznie w punkcie stacjonarnym.
2.10 Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej platformy przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia (cena, charakterystyka towaru).
§3 REJESTRACJA
3.1 W celu utworzenia konta klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji.
3.2 Rejestracja następuje poprzez wypełnienie oraz wysłanie drogą elektroniczną formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie spiritdepot.eu.
3.3 Warunkiem rejestracji jest potwierdzenie zapoznania się z treścią regulaminu, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz podanie danych osobowych, które są oznaczone jako obowiązkowe.
3.4 Administrator platformy może zablokować klientowi dostęp do platformy, w przypadku naruszenia regulaminu:
§4 ZAMÓWIENIA
4.1 Zamówienie można składać poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej spiritdepot.eu.
4.2 W celu złożenia zamówienia należy się zalogować na indywidualne konto użytkownika używając loginu i hasła.
4.3 Wybór zamawianych towarów jest dokonywany przez klienta poprzez dodanie ich do koszyka.
4.4 Zamówienie można modyfikować do momentu wysłania go poprzez wciśnięcie przycisku „zamawiam”.
4.5 Po przesłaniu zamówienia na platformę klient otrzyma na wskazany w momencie rejestracji adres emailowy potwierdzenie zamówienia. Będzie ono zawierać:
4.6 Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą w momencie potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia przez pracowników Platformy.
4.7 Miejsce zawarcia i realizacji umowy jest punkt znajdujący się w Warszawie przy ul. Staniewickiej 5.
§5 WYDANIE TOWARU
5.1 Wydanie towaru następuje w punkcie sprzedaży znajdującym się w Warszawie przy ul. Staniewickiej 5.
5.2 Na pisemne życzenie klienta towar może być wydana pełnomocnikowi.
5.3 Klient wyrażając wolę skorzystania z pełnomocnika zgadza się aby Navigator Sp.z o.o.S.K. wydała pełnomocnikowi zakupiony przez klienta towar oraz przekazała mu dane osobowe klienta niezbędne do prawidłowego wykonania czynności dostawy towaru.
5.4 Klient wyrażając wolę skorzystania z Pełnomocnika upoważnia Navigator Sp. zo.o. S.K. do przekazania Pełnomocnikowi kwoty wynagrodzenia Pełnomocnika.
5.5 Zamówiony towar zostaje wydany bez wad.
§6 PŁATNOŚCI
6.1 Klient ma możliwość skorzystania z poniższych form płatności:
6.2 termin płatności za zamówienie wynosi 7 dni przy zamówieniu z przedpłatą lub w dniu wydania zamówienia w warszawie przy ul. Staniewickiej.
§7 REKLAMACJE
7.1 Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny, faktura Vat)
7.2 Reklamacje należy zgłaszać na adres biuro@spiritdepot.pl
7.3 W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu zewnętrznego przesyłkę należy rozpakować w obecności pełnomocnika, a następnie sporządzić wraz z nim protokół szkody, który niezwłocznie należy wysłać na adres biuro@spiritdepot.pl
7.4 Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku produktu zostaną zwrócone pieniądze.
7.5 Navigator Sp.z o.o. S.K. jako sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
§8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Platformy w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów).
8.2 Prawo odstąpienia od umowy wykonuje się poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres Navigator Sp.z o.o. S.K. 03-310 Warszawa ul. Staniewicka 5 lub na adres email biuro@spiritdepot.pl bądź poprzez wypełnieni formularza znajdującego się na stronie spiritdepot.eu.
8.3 Produkt należy odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży oraz formularzem odstąpienia od umowy na adres Navigator Sp.z o.o.S.K. ul. Staniewicka 5 03-310 Warszawa.
8.4 Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym.
8.5 W przypadku odstąpienia od umowy uiszczona cena sprzedaży zostanie zwrócona klientowi (z wyłączenie kosztów pełnomocnika) niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru.
8.6 Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
§9 RODO
9.1 informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w oddzielnych dokumentach zamieszczonych na stronie internetowej spiritdepot.eu:
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1 W przypadku powstania sporu strony będą dążyły do polubownego rozwiązania.
10.2 Prawem właściwym dla rozstrzygania sporu jest prawo polskie.
10.3 Wszelkie spory powstałe pomiędzy klientem a Navigator Sp.z o.o.S.K. związane z realizacją zamówienia dokonanego przez klienta poddane są pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Navigator Sp.z o.o.S.K.
10.4 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.